Färga hår å 4 år

Idag som sagt så har Örjan och jag varit tillsammans 4 år och jag blev lite överaskad för han kom ihåg det.. Men det blir inget större firande idag utan det blir att gå ut och äta och ta några öl imorn istället. Buffy ska nämligen färga mitt hår ikväll och då skulle Örjan passa på att åka till landet och klippa gräs, ha ha ha! Visst låter det romantiskt? =) Känns lite som att det här med hur många år man vart tillsammans inte spelar så stor roll efter
3 år, jag har ju iallafall slagit mitt tidigare rekord med hästlängder. Det som är skönt är att det här fortfarande känns rätt! Älskar min lilla gubbe! Ha ha ha...

Jag känner mig lite halvhängig också, det här är andra dagen som jag vaknar upp med ont i halsen så idag har jag försökt att trycka i mig en massa c-vitamin, apelsin, citron och nån jävla juice från brämhults med nått konstigt bär som det tydligen skulle va 30 gånger så mycket c-vitamin i som i apelsiner.. Hoppas bara inte att jag blir sämre för som sagt imorn ska vi gå ut och käka och på lördag ska jag hem till Susanna i norrköping på fest och utgång. Jag har alltså två riktigt roliga grejer att se fram emot den här helgen och ont i halsen ska absolut inte stoppa mig...


Igår så testeade jag och Marie på afropowerdans, jag såg verkligen inte fram emot det. Tyckte att det verkade lite larvigt och trodde absolut inte att man skulle bli svettig. Men gud så fel jag hade, det va inte det roligaste passet men det va ändå helt ok, bättre än tråkig aerobics och jag svettades som en gris. Det ända va att alla körde barfota och jag och Marie föll ju självklart för grupptrycket, det tyckte inte riktigt mina fötter om efter en heldag i högklackat. Så om det blir någon mer gång så kommer nog jag köra i skor. Stackars fossingar, så mycket skit som jag utsätter dom för..=) Plus att min stackars kropp inte va riktigt van vid de nya rörelserna så idag har jag en skaplig träningsvärk i ryggen.

Nä nu vill jag att klockan ska bli 18 så jag kan pallra mig bort till Buffy för att få en liten uppfräschning av mitt tråkiga och brundassiga hår. Jag kan kanske ta en lite bild och lägga upp eftersom det för tillfället är bild brist på den här jävla bloggen. Vet inte riktigt om det kommer att bli så himla mycket skillnad från tidigare men vi hoppas det.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis Grattis till eran jubileumsdag!

Imponerande att Örjan kom ihåg och mysigt att ni ska ut tillsammans och käka något gott.

Jag skulle vilja prova afropower-dans, men det chansen är ju inte så stor här i Sjöbo ;) Däremot så äger en kollegas sambo ett stort gym i Ystad så jag funderar på att pallra mig dit och kolla runt.



Visst är det underbart att få håret färgat, man blir som en helt ny människa med ny energi och utstrålning. Hoppas det blir bra och jag väntar mig en bild här på bloggen.



Hoppas att din hängighet går över. Min universalmedicin är ju annars chokladbiskvier ;) Be Örjan köpa ett par åt dig. Här nere smakar chokladbiskvierna skitäckligt så om du kommer och hälsar på så KRÄVER jag att du köper med ett par (eller kanske fem-sex stycken...).



Ta hand om dig skrutt! (Skrutt är mitt nya favoritord på saker jag gillar, inte för att du är en sak... du är ju en människa, men du fattar)



PUSS!!

2010-09-09 @ 19:21:47
Postat av: Elin

Hej hej!

Jag hoppade faktiskt biskvierna och åt en massa apelsiner å drack en massa c-vitamin och det funkade fakstiskt. halsontet har försvunnit..=)

Men jag lovar att köpa med mig ett par stycken när jag kommer ner!

Ses snart skrutt!

2010-09-17 @ 10:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0