Det närmar sig..

Usch, jag börjar bli riktigt nervös över australien! Inte just själva resan men att jag ska lämna Örjan hemma själv i 1 månad! Börjar få lite ångest, hur fan kommer det att gå! Jag kommer sakna honom skit mycket å han förhoppningsvis mig. Det kommer säkert bli hundra gånger jobbigare för honom som bara är hemma å jobbar, än för mig som är halvvägs runt jorden och har det skit kul. Tycker faktiskt lite synd om honom och det är det som jag har ångest över!

Jag lovar dock att jag ska bli bättre på bloggen, speciellt när jag är där borta. Så att ni trogna läsare kan följa mitt å Maries äventyr down under!

Bara 2 månader kvar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Skrutt!

Kan förstå att du har lite ångest över att åka från Örjan. Du kan väl hålla tummarna för att sommaren kommer igen och han kan spela golf medan du är borta... kanske lite väl optimistiskt i oktober ;)



Han får väl passa på att vårda sin mansrelationer medan du är iväg!



Jag tycker absolut att du ska blogga mer när du är iväg så jag har något att läsa när jag sitter nere i Skåne :)



Hur ser din helg ut? Vi måste se till att träffas!

PUSS

2010-09-02 @ 10:38:12
Postat av: Elin

Ha ha.. Tack gumman, du vet allt hur du ska göra för att få mig på bra humör! =)

2010-09-06 @ 13:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0