Blandade bilder från den 18/7 och framåt..



Karin, Susse och jag =( Tror att det var när brudarna hade varit på Liseberg på dagen och jag följde inte med av nån anliedning..

Backrubb


Dagen då jag kuggade min andra uppkörning, ölen dracks naturligtvis efter uppkörningen för att dränka mina sorger.. Å vad jag dränkte dom den kvällen.. =)

Snygga Susse..

Den årliga helgen ute hos Jonas, gud vad bakis Sara och jag var efter kvällen innan, den på bilderna ovan.




Grabbarna vilade ofta..

Det blåste storm när vi grillade...

Dagen efter var det lite bättre väder ändå

Örjan som pricktavla

Jonas instruerar Örjan i hur man använder ett gevär.. Lovar det är inget luftgevär direkt.


Sara öch jag fick oxå prova. Vi är ju lite skjutglada, vi brukar ju oftast hålla oss till luftgevär men när man får chansen att prova äkta vara så måste man ju ta den.. Sara va ju grym som vanligt.

Marie hoppade över

Utekväll, en fredag och vi gick och röjde på Platens för första gången på typ hundra år. Lindas fot blev trampad på och fick åka till akuten på morgonen..

Sara känner sig rik.. 280kr, ha ha!

Röj på dansgolvet..

Brorsan

Usch, ha ha!

Sköna gröna Grebo, Susse visar upp sina nya tajts..

Erik

Jonas och Marie


Jonas laddar för kylan.




Linda och Susses pappa Bengan.

Redo att möta ösregnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0