Ännu mer sommarbilder..

Eftersom jag har vart så dålig på att blogga i sommar så har jag en massa kort som ligger och gömmer sig på min mobil.. Här kommer några av dom!


Spontanfest, ute hos Annelie fredagskväll. Örjan och jag sov i gillestugan 2 m från sjön, på morgonen gick vi upp och tog ett morgondopp och sen gick vi och la oss igne.. Så skönt förutom att man delade säng med ett par tvestjärtar som på nått sätt lyckades följa hem till stan igen i min bh! Måste ha gått i dvala lr nåt, Ha ha ha..

'
Såhär tillbringade jag den ända soliga dagen under min veckas semester, streckläste Elsas mode och ibland så plockade jag upp spöt och kastade några kast och fick faktiskt 4-5 abborrar. Så jävla roligt när man för en gångs skull fångar nått. Örjan va såklart med oxå i andra ändan av båten..


Våra kattgäster den kvällen fattade inte riktigt att man kunde äta fisk.. Dom som brukar vara så hungriga så att dom äter vad som helst, melon, majs och lökringar funkar. Men fisken va dom inte alls förtjusta i..??




Örjan fyller 32..=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha...de små katterna.

- ehh... var är winerbrödet? ;)

2010-09-22 @ 18:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0