Torsdag

Hej på er! Idag är jag äntligen ledig efter en 7 dagars slit..  Fick sova ut ett tag iallafall och när jag vakna så märkte jag att det bara vräcker ner med regn utanför villket betyder att jag kan stanna inne nästan hela dagen. Jag ska visserligen gå på bodypump vid halv 12 men annars har jag inte mycket planerat. Eller jo jag måste städa här hemma. Det va ett tag sen nu och det märks verkligen.. Jag ska ha en riktigt skön hemmadag idag.

Jo föresten nu har jag ordnat en mobil, inte en ny dock.. har lånat en stenålderstelefon av Örjan som får funka sålänge tills jag bestämt mig för vad jag vill ha.  Det känns skönt att jag är uppkopplad till omvärlden igen.. Så om ni vill få tag på mig så är det bara ringa mitt vanliga nummer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0