Sjukdom på g..

Hmm... Kan det va så att jag håller på att bli sjuk igen? hade världens rosselhosta imorse och nu käänner jag mig lite halv hångig..=( Lyckades ju avvärja en förkylning för några veckor sen men nu verkar det som om den börjar hitta tillbaka. Typiskt när man har kommit igång med träningen och ikväll när jag för en gångs skull kan gå på mitt favorit pass så ska man må dåligt. Typiskt, men kanske orkar gå ändå, vi får se hur jag mår ikväll.. Marie hade tydligen oxå lite känning av halsont igår så vi får se om hon orkar träna idag. 

Börjar få en jävla resfeber, det är bara 19 dagar kvar till jag och Marie åker till Australien.. Hjälp! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0