Hinner inte!

Nu börjar jag bli riktigt stressad.. Har knappt hunnit packa nånting, hade tänkt att hinna inhandla några småsaker oxå som kan va bra ( typ stödstrumpor, rakhyvel mm)  och saker att fördriva tiden på flyget med. Men jag hinner inte. Har jobbat så himla mycket den här veckan både på Newhouse och Nilson. Skulle behövt att ta ledigt för att packa och fixa men det kan man ju inte.

Ikväll ska vi ut och äta med jobbet så ikväll hinner jag inte packa, imorn jobbar jag 9-19 och sen ska vi hem till Marie och Jonas på kvällen och äta middag. Hinner inte packa.. Är visserligen ledig på lördag men den hade jag tänkt att spendera så mycket som möjligt med älsklingen. Det hade vart så skönt om man blev klar innan dess och man bara kunde mysa hela dagen och slippa tänka på allt.

Men men.. Det ordnar sig! =) Dom har säkert en massa bra saker i Australien oxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0