Bra jobbat Elin Karlsson! Villken riktig skit lördag..

Lördag runt lunch jag är på jobbet och vi har grymt mycket att göra. Jag stressar ut för att köpa en korv men först måste jag ta ut pengar, stoppar i mitt kort i automaten, tar ut 200 kr... När jag kommer fram till korvgubben och ska betala märker jag att jag inte har pengarna, konstigt jag tog ju ut 200 spänn! Vart fan ä dom? har jag lagt dom i fickan? I plånboken! Vad i helvete.. Dom sitter kvar i automaten, jag glömde att ta pengarna! Jävla idiot, Vid bankomaten är självklart inte pengarna kvar, tar ut 100 spänn till, denna gång kommer jag ihåg pengarna men den där jävla korven har kostat mig 200 kr...

Lördagkväll, efter en trevlig middag hos Buffy, jag skulle absolut inte gå ut.. Men vad händer? Vi går ut.. Stoppar ner mobilen, kontokort och körkort i min handväska. Lämnar kvar allt annat im min stora väska och hänger in den i garderoben.. Tar ut 500 spänn. Lever rövare några timmar, Jonas och Kalle följer mig hem, somnar, vaknar. Var är väskan? Börjar leta på de mest underliga ställena i lägenheten. Hittar ingen väska. Fan! Hittar inte mobilen, kan inte ringa nån.. Gör iordning mig och går till jobbet, ringer min mobil, avstängd, kollar eniro efter Buffys nr, ringer henne, hon vet inget, får Jonas nr, ringer honom, Kalle svarar, minns inget om min svarta lilla väska. Helvete! Ringer och spärrar min kontokort, spärrar mobilen.

Hemma, kollar min internetbank. Nån har använt mitt kort -800 kr... Perfekt.

Att göra:
Ringa Harrys, kolla om nån hittat nått. Gärna körkortet och mobilen!
Annars ringa och anmäla körkortet försvunnet, fixa nytt.
Skaffa ny mobil.
Skämmas, må dåligt, ha ångest!


Härligt jobbar!

Kommentarer
Postat av: dalhammer

stackare... är inte avis på din lördag... hoppas det ordnar sig med allt!

2010-10-04 @ 17:37:39
URL: http://dalhammer.blogg.se/
Postat av: Malin

Så detta är anledningen till att jag inte fått tag på dej... Tänker på dej!



Jag hade ju allvarliga frågor angående impregniering av mina ny stövlar ;)



Hoppas du mår bättre nu och att allt löst sig!

PUSS

2010-10-08 @ 10:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0