I lördags.

Lördagskvällen spenderades hemma hos Buffy med god mat, dricka och en massa skratt..=) Senare gick vi till Harrys där jag råkade slå vad med Bobban att jag skulle få bättre poöng än han på teoriprovet, bättre än 59 poäng! En flaska vin står på spel och störst av allt hedern! Jag måste verkligen sätta det här.. ha ha!

Orkar inte skriva så mycket men eftersom jag gick loss med kameran så har jag ganska så mycket bilder, dock är dom flesta oanvändbara.. Men ska försöka rota fram några. Den nedan bjuder jag på eftersom min gröna röv ser ut som en hel världsdel tillsammans med allt svart..




Denna kväll invigde jag mitt senaste klädfynd, de gröna byxorna som jag köpte för 98kr på HM.. Jag som har letat efter liknande... svävade på moln när jag äntligen hittade dom. Här kommer en bild och man kan väl säga såhär jag är verkligen inte fotgenetisk (heter det så?) Ni förstår vad jag menar.. förhoppningsvis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0