fredag

Den här veckan har jag varit jättedålig på att skriva nått här i bloggen, sorry.. Har nog bara inte orkat. Nu är äntligen den här veckan slut och den avslutas med en dubbel körlektion. Idag ska vi se hur grym jag är på att backa runt hörn.. Ha ha! Ja som sagt vi får se =) Sen ska jag jobba och efter jobbet så kommer det förhoppningsvis bli en AW med brudarna. Sara är hemma över helgen så det gäller att passa på att umgås, och jag skulle må bra av några glas öl/vin..

Nä den här lilla snutten har tagit alldeles för lång tid att skriva så nu måste jag faktiskt runda av för att gå och göra mig iordning för körlektion och jobb..

Ni får alla ha en trevlig helg! Jag hoppas på en blaskig helg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0