1 dag kvar


Jag ber ännu en gång om ursäkt för dålig uppdatering.. Det har blivit mycket jobba och mycket öldrickande denna vecka så har varken hunnit eller orkat skriva nåt. Idag är min 8 dag irad att jobba och det börjar kännas. Men som tur är så åker ju jag till Spanien imorn och är ledig i 8 dagar, tack gode gud! I lördags så träffades alla vi som åker plus Per och Annelie som inte kan följa med pga Pers flygrädsla.. Villket är skittråkigt! Vi va iallafall ute hos Jocke och Sandra och grillade, åt, drack, spelade kubb och blev myggbitna!

Nä nu måste jag nog börja packa lite smått.. Snart ska jag iväg på körlektion och sen ska jag jobba till 19! Så det börjar bli lite bråttom!

Ses om 8 dagar av en massa sol.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0