helg.

Oj villken vecka det blev med en massa massa jobb, va helt slut på fredagskvällen. Så trött så att jag nästan kände mig sjuk. Jag som hade tänkt att städa inför lördagskvällen jag fick verkligen tvinga mig ur soffan å efter en halvtimma i duschen så kände jag mig någorlunda redo för att dra fram helvetesdammsugaren. Örjan tog några öl med en kompis så jag fick klara mig själv.. så lägligt..ha ha ha! Ibland är det ju faktiskt riktigt skönt att vara själv men i fredags fick jag verkligen hemlängtan, till Grebo alltså, längtade hem till mamma och pappa. Larvigt va? Ha ha!  


I lördags blev det lite jobb och på kvällen fest hemma hos oss.. Det blev en riktigt kul kväll. Men höll på att halka och dö påväg hem. Det tog nog dubbelt så lång tid att gå hem som det brukar göra, det är svårt att försöka att inte halka samtidigt som man måste parera sig runt alla vattenpölar. Sen hade jag väl världens bästa skor på mig såklart, och några öl under västen. Men jag klarade mig ganska bra, vrickade till foten lite bara men det är lugnt.  Jag kom hem iallafall.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0