Sthlm igen

Igår va jag på kurs i sthlm igen, börjar bli van vid det här. det bästa va ju att jag fick traska omkring på stan ett tag innan. Tråkigt att gå själv dock =( Men hittade lite saker iallafall och köpte ett par skor på Nilson som vi inte har i Lkpg. så jag är riktigt nöjd. Åt lunch själv också utan att läsa en tidning, fan vad jag är duktigt. Ha ha ha! Tänkte dock plocka upp min Twilight-bok (läser om tredje) Men precis då så börjar tjejerna bredvid börja prata om Twilight så då tyckte jag att det blev lite pinsamt.

Kursen va ändå riktigt bra, mitt ända problem är ju att sitta stil.. Så jobbigt! Sen det här med att prata inför en stor grupp är ju inte riktigt min grej heller. Jag har inga problem med att prata med kunder som jag aldrig träffat förut men att stå och prata eller "skådespela" inför en grupp på 20 pers.. Fyy!! Får magont bara jag tänker på det.
Men i helhet så tror jag att jag lärde mig en massa nya saker=)


Dom är ljusbeiga på riktigt=9


Em till kavaj, nähä.. för det har jag ju inga sen innan. Men tänkte kanske ha denna som vårjacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0