Spännande och rolig helg!


Eftersom jag var ledig torsdag och fredag så kändes helgen hur lång som helst, även om jag jobbade lördag och söndag. I fredagskväll va jag och Örjan på hockeyn och helvete vad spännande det var, vågade verkligen inte ta ut nåt i förskott förens slutsignalen lät. Överlyckliga över vinsten så gick vi vidare till Mörners för ytterligare ett par öl med Per, Annelie och Wirsén (hur det nu stavas). Det blev en rikltigt kul kväll som slutade runt halv tolv.. Börjar bli gamla... ha ha nä men jag skulle upp och jobba och ville va ganska fräsch då. På jobbet va det fullt ös på lördagen, en massa jippon på stan och en massa folk, skit kul!!

Men lördagskvällen blev lugn för min och Örjans del, vi blev hemma och lagade god mat och bara myste i soffan. Sen hade ju vi tänkt fel med det här med klockan så när jag vaknade på söndagsmorgonen så hade jag ju inte tre timmar på min att göra mig klar för jobbet utan en timma, snacka om att hela dagen blev förstörd. Men allt som allt så har det varit en riktigt rolig helg.. 




Mina ny favorit strumpbyxor.. så jävla snygga! Ska nog köpa på mig ett gäng!




Kommentarer
Postat av: Spike

Gött att vi vann.

och

"you sexy bitch!"

=)

2010-03-30 @ 12:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0