Riktigt jävla roligt

Det blev utgång igår. Fan va kul det va! Roligaste på länge.. Susanna hängde med mig hem från jobbet och vi gjorde sallad och drack lite öl, sen surprisade Susse och Buffy genom att bara dyka upp.. Riktigt oväntat! Susse som absolut inte skulle med ut följde ju såklart med men Buffy hade lite karaktär och gick hem när vi gick ut. Vi spenderade hela kvällen på dansgolvet och satan vad vi dansade.. En tjej kom fram till mig när vi stod ute och rökte och sa att hon tyckte att jag hade snygga kläder och att hela jag va snyggast där. Sånt behöver man verkligen höra ibland och speciellt från en främlig, tack!! Kvällen kunde ju bara inte bli bättre..



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0