Midsommar

Först va jag glad, sen blev jag ledsen men nu är jag ganska glad igen! Förklaring.. För en gångs skull så har vi nåt att göra på midsommar, Örjan och jag tänkte åka ner till landet och dom som ville fick följa med. Jag tyckte att det skulle bli jättekul och så tänkte att vi skulle bli en massa folk men som det ser ut så blir vi inte alls många... Vissa jobbar, ska resa iväg eller ska till nån annan och först så blev jag riktigt ledsen och tyckte att det va så jävla typiskt. Men nu har jag lite förlikat mig med tanken på att vi inte blir så många och fördelarna med det. Jag har redan börjat planera, allt hänger dock på att det blir någorlunda fint väder! Tänk att åka ut med båten och äta silllunch ute på nån klippa  ta ett dopp i det förhoppningsvis inte så kalla vattnet. Sen ska jag planera lite lekar, men frågan är vad man ska göra när man tävlar mot grabbar, så jag vinner menar jag...Hmm..

Men iallafall ser lite fram emot en lugn midsommar eller lugn och lugn det lär det väl inte bli.. men vi kommer inte bli så många! Nu håller jag bara tummarna för vädret! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0