Ledigt

Oj vad skönt att det är torsdag! Jag är nämligen ledig idag och imorn =) och Örjan slutar vid 1 idag och är ledig imorn så vi hade tänkt att åka ut till landet i eftermiddag. Det ska verkligen bli supersköntoch som det verkar så har vi ju tur med vädret! Sen jobbar jag visserligen hela helgen men får ju en liten helg nu istället så det känns ganska ok!

Jag va på bodyattack i måndags och har fortfarande en fruktansvärd träningsvärk eftersom jag inte har tränat alls på över en månad. Jag tror att det var denna träningsvärk som gjorde att jag sträckte vänster skinka när jag skulle torka av vardagsrumsbordet, visst att jag kanske stod i nån konstig ställning men hallå! Man sträcker sig inte i skinkan när man ska torka av ett bord?! Så nu går jag och haltar lite härligt..=( Det ska ju bli kul eftersom jag måste gå till konsert och kongress idag och hämta Winnerbäck-biljetterna.

Nä snart kommer Malin förbi på en fika bästa att jag sätter på kaffet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0