Halkan

Idag är det dags för halkkörningen.. Måste faktiskt erkänna att jag är lite nervös, men det kommer säkert att gå bra. Innan och efter så jobbar jag på Newhouse för första gången på typ 3 månader, det är faktiskt kul att komma tillbaka och kul med lite extra pengar. För ska jag vara ärlig så går mitt sparande till australien riktigt uselt =(  Hoppas på lite pengar i födelsedagspresent (söndag). Mamma påminde mig om mina fonder, att jag kunde ta pengar därifrån. Jag har förut vart lite anti mot att använda dom pengarna eftersom jag vill spara dom till nåt stort. Som lägenhet, hus eller bil... Men hallå en resa till Australien är ju oxå en ganska stor grej. Det är sista utvägen iallafall!


Jag ser verkligen fram emot imornkväll. Då ska jag på afterwork med Maria och några av tjejerna på jobbet! Det ska verkligen bli skit kul. Har inte träffats hela gänget på jättelänge, det har blivit alldeles för lite aw i år!

Önska mig lycka till nu bara en timma kvar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0