Midsommar-helgen..

Här kommer lite bilder ifrån midsommar-helgen!


Frukost på midsommarafton, sitter och diskuterar vad som ska göras på förmiddagen.. Örjan på röjsåg, Svensson tar gräsklipparen och jag fick det jobbigaste jobbet av alla.. Jag gick en promenad till sjön och plockade blommor till kransarna.. Slitigt kan jag lova, ha ha ha!


Örjan är så stolt i sin röjsågsutstyrsel...




Sill-lunch...


Sen gick vi ner till sjön och tog ett dopp (ett par glas vin gick ner oxå)


Robban kom och jag å Örjan spöade honom och Svensson i Boccia.


Jag..

På midsommardagen så la vi i båten och tog en tur på sjön innan Malin och Jonas kom förbi..

Ända bilden jag hade.. Sorry.. ha ha ha! Kom förbi för en fika men stannade över natten, hur trevligt som helst!


Vi spelade oxå Boccia.. tills man knappt såg kloten!


Dagen efter på en lite ö..


Villken härlig helg det blev till slut, nästan som en liten kort semester! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0