Smyckestillverkning!

Igår så va jag på smyckestillverkning med tjejerna på nilson, alla två. Ha ha! Vi va på Lotta design där fick man göra precis vad man ville. Antingen kunde man på pilla ihop en färdig design eller så hittade man på något själv som jag gjorde. Jag blev ganska nöjd faktiskt, gjorde lite fel när jag flätade in lädertråden men det syns knappt. Risk för en ny hobby eftersom dom har delar som man kan köpa med hem och göra hemma, billigt är det oxå. Ibland när man ska köpa halsband till nått speciellt så vet man ju ofta precis hur det ska se ut men man hittar det aldrig ute i butikerna. Men nu kan man ju göra ett själv just så som man vill ha det!


Kommentarer
Postat av: Buffy

åh. kan du göra ett sånt armband till mig? puss

2010-01-21 @ 12:42:38
Postat av: Elin

Måste bara köpa material och såna dära tänger först! Hur enkel som helst!! =)

2010-01-22 @ 09:29:15
URL: http://kalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0