Simhall och bio!


Igår var det trettondag jul och jag och Örjan var lediga, vi bestämde oss för att gå till simhallen. Vi simmade några längder bara för att få lite motion när vi ändå va där sen åkte vi rutschkanan, satt i bubbelpoolen och plaskade runt i vågbassängen. Det var hur kul som helst, man blir som ett litet barn igen och jag älskar verkligen att va i vattnet.

Hungriga och trötta så gick vi hem och lagade mat för senare på kvällen skulle vi på bio, se Avatar.. Det kan vara en av de bästa filmerna jag har sett. Den hade allt som jag vill ha i en film plus att den va så himla vacker att kolla på. Jag är ju en sån som sitter och tänkter villket jävla jobb det måste ha varit med att göra den, men sen är det ju världens dyraste film som nånsin gjorts oxå. Nu får vi se om det kommer en två, på nått sätt så både vil jag och vill inte att det ska komma en till. Men det lämnades ju verkligen plats för ytterligare en film så det är nog sånt som märks!

En annan sak som måste tilläggas är ju att Sam Worthington är en riktig heting..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0