Monki fynd, härliga Lindex..


Hej hej, Idag har jag och malin haft en heldag i simhallen. Först vattengympa med tanterna, ganska jobbigt faktiskt det blir ju vad man gör det till. sen blev det en massa bubblande, plask, lek, rutchkana och fika. Jag är helt slut nu känner jag. gick hem och fixade iordning mig för att sedan gå upp till Lindex, mina skitsnygga fejkläder-byxor har gått sönder uppe vid resåren. Tjejen i kassan va hur trevlig som helst, tyvärr hade dom inga nya så jag fick 50%rabatt på dom. För hålet är inget som syns men det känns ändå skönt att ha fått rabatt eftersom dom ändå kostade 400kr. Gick dit utan förhoppningar och gick därifrån hur glad som helst, bra jobbat Lindex!

Tog oxå en sväng in på Monki där dom hade 75% på typ allt, fan vad jag fynda. Ett par till fejkskinnbrallor, en lång hoodytröja, ett skärp och en plånka för 275kr!! Hallå! Hur billigt blir det inte?

Det har varit en riktigt bra dag och den kan ju bara bli bättre, ikväll bjuds det på mat hemma hos Susse med brudarna. Har inte setts på jättelänge så det ska bli riktigt kul. Hoppas man orkar hålla sig vaken bara! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0