Julafton

Iår firades jul hemma hos mina föräldrar i Grebo, som alla andra år..

Dagen började med att jag å Örjan tog en promenad runt stångån, kramsnö och allt bjöd ju verkligen in till snöbollskrig. Man kan ju säga att jag förlorade.. =(



Vid lunch så åkte vi hem till mamma och pappa i grebo och det efterlängtade julbordet.. Mmmm!! Mammas julmat är den bästa i hela världen det är den som är det bästa med julafton. Synd bara att man blir mätt så fort, ha ha!
Sen lade jag och Erik pussel, Örjan tyckte att det va sådär kul så så han tog ett vil på soffan. Sen blev det fika och julklappsutdelning och sen helt plötsligt blev det kväll och julafton var slut. Det går så himla fort men det blev en bra julafton fick fina och bra klappar oxå. =) 

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0