jam.

I helgen så var jag en sväng hemma i Grebo, skönt att bara vara där. Det är verkligen hemma. Pappa hjälpte mig att färga ett par jeans, eller ja han gjorde det själv medans jag rensade ur en av mina garderober på en massa jävla skolböcker som man har sparat. Hur kul är det att läsa igenom och drömma tillbaka i en gammal räknebok som man ändå nuförtiden inte fattar nåt av? Sen bjöds det på mat, raggmunk och fläsk det är ju faktiskt inte alls äckligt fast pappa hade stekt fläsket lite för länge. Han är lite som jag, ska göra allt på en gång på spisen samtidigt som man har på högsta värmen för då går det ju fortare.. eller? Vet man ju vart man har fått det ifrån.

Efter maten så jammade jag, pappa och Erik loss, ha ha! Erik och pappa på giutarr och jag på munspel. det gick faktiskt överaskande bra det lät överaskande bra med tanke på att jag inte kan spela munspel.. Fick oxå lära mig några ackord på elgitarren samtidigt som Erik spelade på pianot. Skit kul ju, måste lära mig att spela ett instrument. Kunde inte Erik ha delat med sig av nåt av dom 10 instrument som han spelar.. ha ha!




På kvällen blev det utgång med Susse, det blev en ganska så städad kväll ändå. Det spårade inte ut fullständigt.. Nävars det blev en jätterolig kväll och vi  (eller jag) höll oss ganska lugna! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0