Iskallt.

Jag som hade tänkt att gå ut på en morgonpromenad. Men ångrade mig ganska snabbt när jag så att det va 14-15 minus ute. Brrr... Om det va 10 hade jag gått men 14-15 är alldeles för lite. Man måste ju sätta nån gräns.

Idag är det ju trettondagsafton, vi har öppet till 16 idag och sen stängt imorn. Det ska bli så himla skönt men lite extra ledigt i veckan, speciellt när Örjan är ledig oxå... =) Frågan  är bara vad man ska hitta på imorgon.. Hmm? Pulka kanske? Eller längdskidor vore ju kul! Skridskor! Tur att man har nån av de här grejerna.. Inte.. =(

Igår efter jobbet blev det en snabb sväng på stan, skulle egentligen inte ha nåt men ändå så gjorde jag av med alldeles för mycket pengar. Men jag är så jävla nöjd med mina asheta fejk skinnbrallor!! Åhh, så snygga!! Sen blev det en fika med Susse, Ida Clara och Linda och senare några öl på 55an med Phalén och brudarna. Det blev en riktigt, riktigt trevlig kväll. Sånna måste det bli fler av..












 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0