Helgen.

Hej hej, vilken härlig helg det har varit. Jag har varit ledig fredag, lördag och söndag kan det bli bättre?? En liten kort sammanfattning av vad jag gjorde..

Fredag: på dagen, Ikano med mamma, Erik och Örjan, lunch och shopping. På kvällen afterwork (även att jag inte hade jobbat) på Bishops med ett gäng härliga brudar..

Lördag: Bodyattack på sporthallen med Marie. Lunch på stan med Marie, Susse och Örjan. Fika hos Örjans mamma, syrra och lilla söta Frida! På kvällen smörgåstårta och fika hemma i Grebo och firade mammas födelsedag. Ännu senare på kvällen tjejfest hemma hos en annan Marie och utgång.

Söndag: Frukost, dusch och försök till tillnyktring. Sväng på stan med älsklingen, romantisk lunch på Mcdonalds =) Ha ha ha.. På kvällen blev det mys i soffan och matlagning, hemmagjord pizza.. också väldigt mycke alla hjärtans dagaktigt.

Man kan säga att helgen hade allt, shopping, god mat och fest. Sen att man fick träffa familjen och umgås hela helgen med älsklingen va ju inte heller helt fel. =9



Sista kortet är bäst, jag och Maria fastnade i varandras matchande paljett axlar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0