Stök


Usch det ser ut som kriget här hemma, visserligen på ett bra sätt. dom håller nämligen på att fixa iordning köket.. äntligen!! Men det är ju inte direkt några grabbar med spetshandskar, så det ska bli riktigt kul att städa efter dom.. inte. Men det är ju kul att vi får lite nytt iallafall, egentligen så skulle bara bänkarna på var sida av spisen bytas ut men efter tjat och att Örjan slängde in en gratis diskbänk så va Sören mer med på noterna och gick med på att byta ut skåpen vid diskbänken också, endast underskåpen dock men det är ju bättre än inget!!

Igår kväll var jag på riktigt dåligt humör, vi hade tvättid, jag skulle träna, Örjan skulle till Robban, köket fungerar inte.. Jag kom hem från jobbet ner och slänga in den första av tvätten, upp snacka med Örjan som kommit hem "Just det vi hade tvättid idag" Nähä, han har ju bara tjatat på mig hela veckan.. Han skulle till Robban, jag gick och tränade, det va i och för sig skit kul så jag blev på lite bättre humör av det. Efter det gick jag och handlade nåt att äta på hemköp (klockan är typ 20.30) hem hänga upp det sista av tvätten. "Konstigt det är fortfarande blött i torktumlaren, hmm den kanske råkade stänga av sig eller så glömde jag att sätta på den".. Har hänt förr.. Upp till lägenheten igen och fixa mackor, då känns det rätt skönt, allt är nästan fixat och jag får äntligen lägga mig på soffan och relaxa. Örjan kom hem senare på kvällen och båda två somnade på soffan innan vi hade hämtat upp tvätten, Jag sov nog bara 20 min innan jag vaknade och väckte en sur Örjan vi gick ner till tvättstugan och märkte att torktumlaren inte hade blitvit varm så allt där i va fortfarande blött, suck. Jag blev arg, Örjan blev arg, han blev arg på mig för att jag blev arg på torktumlaren... Så nu hänger all blöt tvätt i hela vardagsrummet! =)


Ser ni den härliga oranga färgen som på hyllorna i skåpet... Sååå fiiinn!! Tur att dom inte byter ut dom.. inte..
Jag blir lite stressad när det ser ut så här, jag fattar inte hur folk kan bo i stökaiga hem. Jag skulle bryta samman
trodde aldrig att jag skulle tycka så men jag har väl blivit gammal och pedant som mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0