Livet

Hej hej, nu har jag varit dålig på att uppdatera känner jag. Jag har jobbat ganska mycket och då orkar man inte riktigt. Sen kan jag väl inte påstå att det har hänt så fruktansvärt mycke saker, förutom att jag just har jobbat! Livet tuffar på som vanligt, har börjat få lite åldersnoja. Har kommit på att jag fyller 24 år iår och jag börjar bli lite stressad. Jag vet att jag är larvig men ska mitt liv vara såhär? Det är inte det att jag är missnöjd, det finns en massa bra saker i mitt liv men det känns som att jag har stått och trampat på samma ställe. Det händer inte så mycket!

Vad vill jag göra med mitt liv??


Kommentarer
Postat av: mmalin

Vad du vill göra med ditt liv?

Jo det ska jag berätta...

Du vill vara ekonomiskt oberoende och kunna köpa vad du vill när du vill, resa runt till en massa spännande ställen, evigt ung och läcker... och säkert en massa mer.

Jag skulle iaf inte tacka nej till något av ovanstående ;)



Ta det lugnt med åldersnojan och njut av det som är, finns ingen anledning att känna stress och en massa måsten. Antingen så hinner man med eller så gör man det inte... och ingen hinner med allt!

(Fan jag kanske skulle sadla om, skita i att bli lärare och bli spirituell livs-coach..??)



Puss

2010-02-01 @ 21:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0