God morgon!

Yes jag kom faktiskt upp ganska så skapligt imorse, tränar mig på att gå upp tidigt nämligen! Jag börjar ju oftast kl 13 på dagarna och börjar jag tidigt nån dag så är det 9.30. Inga tidiga morgnar med andra ord. Detta gör dock att jag sover alldeles för länge, varför ska jag gå upp?? Ligger där i sängen och känner mig ganska pigg och tänker att nu ska jag gå upp men sen börjar jag istället tänka att jag kan ju sova en halvtimma till det är ju inte direkt så att jag kommer försent till jobbet. Men nu är det skärpning Elin, upp och hoppa!!

Nu hade jag tänkt att lägga ut en massa grejer på Tradera, har så mycket skit i garderoben som jag vill bli av med! Men det är ett jävla jobba att ta kort på allt och skriva annonser, puhh! men det måste ju göras...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0