Förra veckan.


Här kommer lite bilder från förra veckan..


I torsdags så va vi ett gäng som tog ett par öl på Storna, det va riktigt varmt och skönt där i solen med en kall öl i handen.. =) Linda va hemma från Oslo och berättade om sin gastro ehh gastronånting och visade bilder från sin tarm, ha ha ha!  När solen försvann så delade alla på sig och jag och Örjan gick till Mörners och tog en öl med Brage och Anna en riktigt skön och mysig torsdagskväll.








På lördagen blev det tjejfest eller ja Jonas va med oxå. det finns ganska så intressanta bilder på där Linda och jag demonstrerar "spanska stolen" tillsammans med en banan.. Visst låter det intressant!?

Efter förfesten hos mig så fortsatte vi till Harrys. Det va den roligaste kvällen på riktigt länge, Marie blev jättefull och ville att vi skulle dricka jägerbombs hela tiden. Hi hi, tycket jag va skit kul för att jag fört en gångs skull va nyktrare än henne.. Vi dansade oxå en massa fuldans, det var så jävla kul och svettigt..=)

Linda följde med mig hem och tog en dusch medan jag stekte hamburgare, sen drog hon till nån karl och lämnade mig ensam där med min hamburgare. (Skickade med en som färdkost till Linda som hon tydligen gav bort till några snubbar på vägen) Men aja, det blev iallafall en riktigt lyckad kväll och natt!  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0