Surt och chocklad!



Tänkte berätta lite om gårdagen.. det blev en jättetrevlig kväll! Varken Örjan eller jag är några romantiker så enligt mig blev gårdagen perfekt...

Örjan kom hem från jobbet med en bukett rosor i famnen och jag hade köpt en stor påse godis till honom med bara surt och choklad i.. Hans favoriter tydligen, fick jag reda på i veckan. Jag borde ju ha vetat det efter att ha varit tillsammans i 3 år men det hade jag tydligen missat!


 Sen blev det en snabb uppiffning och Örjan och jag gick till the Champ för att träffa resten av gänget(Per å Annelie, Robban å Sofie, Wirsén å Sandra, vaddå parmiddag? Nä men sen kom några grabbar till oxå) Vi käkade och kollade på fotbollen, drack en massa öl och snackade skit! Jag tyckte att det blev en riktigt lyckad och skitkul kväll en sån spontan grej som alltid blir hur bra som helst..


Idag är jag ledig villket är riktigt behövligt efter ölen igår och den insmygande förkylningen, som jag försöker kurera med c-vitamin brustablett och annanas.. Senare ska jag träffa Linda som kommit hem från Norge över helgen och Susse så ska vi käka lunch sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0