Tråningsvärk

Fy fan jag kan inte gå!!

Jag och Marie va på ett nytt pass igår som heter functional moves, det va jättekul men jättejobbigt. Mest ont har jag skinkan och benen det va mycket benböj mycket hålla balansen på ena benet mycke slänga runt med en 5 kilos vikt hit och dit. Nåt helt annorlunda mot de passen vi brukar gå på så det här blir en självklar nykomling på vårat veckoschema.. =)

Idag är jag ledig,tog en liten sov morgon till kl 9.. ha ha! Då har man blivit gammal, när man var yngre så va sovmorgon till klockan 1. Mamma kommer in till stan sen så ska vi gå och käka lunch..  Annars i helgen så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Jag jobbar iofs på lördag men på kvällen? Sara har flyttat, Buffy ä på Cypern, Susse har en vit månad=( Marie ska umgås med familjen... Vad ska jag göra? Nån som vill gå ut med mig???

Trevlig helg på er, jag klarar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0