Skön måndag.


Ja gårdagen kunde inte bli bättre, Malin kom förbi på förmiddagen och drack kaffe medans jag gjorde iordning mig för att gå till jobbet. Väl på jobbet så visade det sig att jag inte jobbade. Villket jag inte hade en aning om eftersom jag bara antog att jag jobbade eftersom jag alltid gör det på måndagar. Men det var ju en riktigt trevlig överraskning så jag träffa de Malin igen och gick gick en sväng på stan shoppade lite och drack ännu mer kaffe..

På kvällen så följde jag med Jonas och Marie på fotboll i Åtvid, Grebo spelade mot Åtvidaberg södra. Matchen slutade 0-0 men Grebo hade hela matchen. Så nu gäller det att dom vinner på lördag.. Jag kan ju tyvärr inte kolla på den matchen eftersom jag måste hjälpa Örjans syster att flytta. Vilket jag inte riktigt har någon lust med på min lediga helg men man måste ju ställa upp =(

Lite bilder från den jätteroliga och blaskiga lördagskvällen..
 



Enjoy... ;)

Kommentarer
Postat av: Jag

Så jävla fräsch!

:P

2009-09-29 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0