Ram helvete..

Såhär bra gick det för mig att sätta in en bild i en ram... Glaset sprack direkt, jag var nära på att bryta ihop och skicka tavlan från balkongen. Så det bli bara att åka en gång till till IKEA å köpe en ny jävla ram.. Helvetes jävla skit ram!!




Sitter just nu i soffan och väntar på att tvätten ska bli klar. Gick upp kl 7 för att sätta igång med tvätten, Örjan (ja jag skyller allt på honom) sjabblade bort den vi hade i torsdags. Han satte låset på fel rad!! På den man "parkerar" låset på när man inte behöver nån tid, karlar!! Det ledde till att jag fick offra mig såhär tidigt på morgonen. =( Ska iväg till jobbet sen och så blir det tyvärr ingen träning idag, missade att jag skulle jobba. ha ha ha! Därför sitter jag här och har beslutsångest över om jag ska gå ut och gå eller inte.. Men det blir nog en promenad en kortis iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0