YEEEEAAAHHH!!!




Åhh Mustasch va så himla bra igår, jag är kär!! Ha ha ha! Det ända som va dåligt med konserten var att man inte fick dricka nån öl framme vid scenen annars va allt kanon, ha ha ha! Jo föresten sen va det lite tråkigt att jag inte fick tag på Ralfs svettband som han efter att ha torkat av pannan stoppar ner i byxorna.. torkar mer svett och sen kastar ut den i publiken, ha ha ha! Fan.. Konserten va slut ganska tidigt så vi bestämde oss för att försöka hinna med sista tåget (eftersom det va i Norrköping) och det blev att springa en hel del villket man inte va så taggad till. Tina gjorde en kullerbytta mitt i gatan och bröt...... en nagel, ha ha ha! Men vi hann, sen tänkte vi ta en öl väl hemma i Linköping men vart fan ska man gå runt halv 12 om man bara vill ta nån öl och inte betala inträde?? Alla ställen va ju typ stängda, det är ju pinsamt ju.

Måste bara säga att shit vad Norrköping är en vackar stad! Nu blir jag riktigt avis...

 


David och Ralf två riktiga hetingar.. Mmmm kär! Ha ha ha!
Det gick att ta riktigt coola bilder med mobilen ju..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0