P-fest.

I lördags vare det dags för den efterlängtade personalfesten.. Den blev precis så kul som jag hade förväntat mig om inte roligare.. =) Det blev många asgarv under kvällen specellt när Maria visade sion överraskning som hon hade filat på hele veckan, den kan ni se längre ner i inlägget. Det hände väl inga skandaler och Maria visade inte brösten den här gången, nästan lite besviken.. Ha ha ha!!

Framåt tolv så åkte jag, Sara, Helen å Maria in till Harrys och dansade ända till stängning. Ganska osmidiga att senare sjunga danmarks nationalsång i kön till garderoben (Sverige förlorade ju mot Danmark i fotbollen).

Det var iallafall en riktigt rolig kväll, inte så rolig för mina fötter dock eller min käke efter en armbåge på dansgolvet men va fan!! =)






Marias överraskning... Tog bara bilderna jag är med på, om ni kan hitta mig. Är riktigt lik min bror på en å Silvia på en annan.. Njut! Ha ha ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0