Onsdag.



Idag är det onsdag och Malin kommer snart förbi på kaffe, måste hinna och fixa iordning mig innnan dess men fastnade på facebook som vanligt. Idag känner jag mig lite bättre snart är den här jävla förkylningen borta så man kan börja och träna igen. Jag känner mig så dålig som inte har tränat på så länge..=(

Har två födelsedagskalas att gå på i helgen, egentligen tre men hinner inte med alla.. Har lite ångest över vad jag ska köpa för present eller den jag har mest svårt för är att köpa nåt till pappa. Han säger aldrig att han vill ha nåt! Då är det svårt...


Hittade en bra bild på mig och chefen från personalfesten, det ända dåliga är att mina ben ser gigantiska ut.. Men det är nog ingen som tänker på va? Ha ha ha!



Kommentarer
Postat av: J

=)P

2009-10-24 @ 14:27:56
Postat av: =)

Hello sexy babe!

Enda felet med dina ben är att man ser för lite av dom...

;)

2009-10-24 @ 21:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0