Nu är det helg!


Ja nu är det helg för min del å jag älskar det!! =)

Jag vet inte riktigt vad som kommer att hända men det är ju det som är så skönt. Bara ta det lugnt och umgås med Örjan hoppas på att det kan bli en å en annan öl oxå..

Imorn ska jag hem till Grebo och låna mammas tvättmaskin, jag ska försöka mig på att färga ett par gula jeans(som jag aldrig använt och inte har en aning om varför jag köpte) till svart. Vad tror ni om det??  Jag hoppas och tror att det kommer bli skitbra.

Ohh, har beställt ett par stövlar från scorett oxå. Hög klack, platå och overknee kan det bli bättre??  Jag bara älskar dom så nu slipper jag att tråna efter dom från Jimmy Choo/H&M.. Gött!







TREVLIG HELG!!







Kommentarer
Postat av: M

=)P

2009-10-30 @ 17:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0