Myssöndag

Då va helgen över och det har varit en riktigt skön helg även fast jag har varit sjuk. I lördags så jobbade jag men bara 3 timmar det va ganska tungt i och med förkylningen men det gick. Det va nog ganska bra att komma ut och göra nått.. Efter jobbet så fikade jag med mamma,pappa, Erik och David men det blev bara en snabbis för sen gick jag hem och däckade i soffan där resten av kvällen tillbringades. Man blir så jäkla trött av att vara sjuk hur mycke kan man sova egentligen??

På söndagen vaknade man upp ganska utvilad men fortfarande väldigt seg å tro inte att Örjan fixar frukost åt en sjukling utan det var jag som fick göra frukost till honom..... typiskt män! Efter frukosten tog vi en promenad upp på stan, vi kom på att även fast man bor i stan så finns det så många gator och ställen som man aldrig har varit på så vi gick en liten upptäcksfärd.. Det va hur skönt som helst för det va ju kanon väder igår, riktigt härligt höstväder. Efter promenade så gick vi till waynes och åt lunch. Det verkar nästan som om hela Linköping går ut och fikar på söndagarna för fan vad fullt det va. Sen köpte vi med oss lite kaffebröd hem till kaffet.. Vuxet va?? Kollade på fotbollen också (ÅFF spelade ju igår och gick upp i allsvenskan) Grattis!! =)

Det var en perfekt söndag, sånna man inte får uppleva så ofta eftersom att jag jobbar ofta och när man inte gör det så är man bakfull. =( Tråkigt...


puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0