Mustasch + sjuk =Sant


Chafför sökes..


Ja det slår aldrig fel, så fort jag ska på en Mustasch konsert så kommer halsontet och förkylningen direkt. Det här är den tredje konserten jag ska på och jag har varit sjuk varenda gång.. Alltså vad är oddsen?? Men det stoppar ju inte mig men det är jävligt träligt att må dåligt.. Det ända problemet ikväll är att vi inte tar oss hem eftersom konserten är i Norrköping. Sista tåget går tydligen vid 23 och då har väl konserten knappt börjat antar jag. Vi försöker hitta nån som kan skjutsa men det verkar omöjligt.. =(

Linda har ju varit hemma nu i några dagar och i tisdags så klippte hon mig, jag klippte lugg å gud villket misstag. Ångrar mig som fan, snacka om att ha en bad hairday varje dag tills det har växt ut. Alla säger att det är jättefint och det är fint men jag trivs bättre utan lugg.. Laila skulle till och med ligga med mig om hon va kille =) Så så fult kan det ju inte vara men jag ångrar det ändå, ser tjock ut på nåt vis. Aja..













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0