Lördag.

Godmorgon!

Jag gick upp alldeles för tididgt iadg kände jag, men det var bara för att jag skulle göra frukost till Örjan som skulle åka iväg ner till landet och hjälpa sin syster att flytta! Jag slapp!! Yeah.. Jag vill så jättegärna se Grebo matchen idag och det är ju tur att man har en snäll pojkvän som låter en göra det och slippa hjälpa till att flytta=) Men kl 8 gick jag upp och det kanske var lite för tidigt kändes det som, satt uppe igår och kollade lite på "Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren" (Världens längsta namn) Det är en sån klassiker från när jag var mindre och har nu några år senare upptäckt hur fruktansvärt dålig den filmen och den första är. Fy.. ha ha! Så man hamnade inte i s´äng förens väldigt sent..

Nu ligger här i soffan och funderara på att kanske gå ut å ta en promenad innan det börjar regna.. Hmm..! Man kanske piggnar till lite då..

Eller så ligger jag kvar här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0