Skit dator..


Skrev ett fint litet inlägg och så sket sig internet uppkopplingen som vanligt!! Fattar inte att det ska va så jävla svårt för en dator att fungera det har alltid varit problem med våra datorer..

Iallafall... Idag kommer Sara hem från Östersund, Jippi!! Nåt kul att se fram emot den här veckan. Det ända tråkiga är att jag jobbar i helgen, det är typiskt när det händer nåt. Förra helgen var jag ledig och då "hände" det ingenting. Det var visserligen skönt, umgicks med Örjan, gick på stan, åt en massa, sen gick vi på hockey på söndagskvällen skit kul match, LHC vann under förlängningen i den 5:e och sista minuten precis när slut signalen lät. Spännande, spännande!!

Nähä, nu sitter jag och kollar på The office, det engelska, har redan kollat igenom säsong 1, 2, 3 och 4 på det amerikanska och sitter och längtar efter att säsong 5 ska komma ut på DVD för det borde den ju snart va?? I och med att säsong 6 går på TV nu, iaf i USA...

Nu är det dags att fixa iordning mig för att gå på jobbet..
Världens mest ointressanta inlägg!!

"I wrote a whole song and I did´nt say shit" - Rainman, Eninem

 


Kommentarer
Postat av: Malin W

Vadå inte hände någonting?!

Vi gjorde ju tacopaj, drack rödvin och var tjocka hela fredagkvällen... och lite tjock på lördagen var jag nog med ;)

2009-11-05 @ 19:23:34
Postat av: Elin

Ha ha, jo men tekniskt sett så räknas inte riktigt fredag till helg... Va så fokuserad på min tråkiga lördagskväll att jag glömde fredagen.. =)



2009-11-06 @ 08:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0