Höstmys och inflyttning/födelsedags-fest!

Då va ännu en helg förbi och vi har hunnit med att göra en del saker.. I lördags gick vi upp tidigt och åkte ut till landet och krattade löv. Det var riktigt jobbigt kan jag säga, har fortfarande träningsvärk. Men det var skönt att komma ut i friska luften i några timmar! Sen hade vi med oss mackor och varm oboy oxå som vi åt till lunch så himla mysigt! Nä vi kom hem så va vi så himla trötta och frusna men en dusch och ett vil så ordnade det upp sig.  På kvällen så va vi bjudna till Claras å Markus nya lägenhet (hur fin som helst) och vilken jävla utsikt!! Där bjöds det på smörgås tårta och Clara hembakade dumlekakor.. mmm..  Jag drack nog lite för mycke rödvin villket märktes i mitt huvud på söndagen Örjan va med riktigt seg så vi låg bara och degade hela söndagen! Kollade på Twilight för första gången, och nu är jag med fast. Trodde att jag skulle kunna stå emot men icke.. Nu är jag oxå kär i en vampyr.. suck.. ha ha ha!


Örjan ser lite farlig ut med krattan i högsta hugg!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0