Helgen.

Hej hej !  Jaha då va det måndag igen! Å snart ska man tillbaka till jobbet där jag har spenderat hela helgen, ja nästan iallafall.. Med ett undantag för lördagskvällen då jag å Sara blev bjudna på mat hemma hos Buffy. Vi spelade Buzz, kollade upp billiga resor till New York och åt mums mums... Mums.. =) Sen tog vi en sväng in till stan och Sliver där vi träffade en asfull Örjan, ha ha ha! Lite jobbig, så jag umgicks med honom tills han lyckades bli portad.. så då skyndade jag tillbaka till Sarorna och Jonas och Marie och satt och snackade sista timman. Tiden gick så jävla fort och eftersom jag va tvungen att vakta Örjan i en timma så försvann ännu mer tid. Men det va faktiskt kul ändå.. Å nu vet jag hur Örjan känner sig när jag har druckit för mycket. ha ha!! =)

Ny vecka nu och det händer inte så jättemycke som vanligt. Ska iofs jobba ganska så mycke den här veckan och på onsdagskvälll ska jag hem till Malin eftersom hon fyller år. Frågan är bara vad man ska köpa i present..Hmm??

Nä nu måste jag börja fixa iordning mig för jobbet!  



Kommentarer
Postat av: M

Varför är du så jävla sur för Sara?

Skärp dig!

;)

2009-11-10 @ 15:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0