fredag.


Köpte Twilight på dvd igår, antagligen nån specialare med tanke på nya filmen.. fick med en stor poster, vykort å klistermärken.. Ha ha vad ska jag med dom till? Jag är inte direkt 12 år längre och kan tapetsera hela flickrummet med posters. Men det var en massa extra extramaterial å sånt älskar jag..

Fredag idag och jag har varit och städat på kontoret, funderar seriöst på att säga upp mig. Orkar inte längre, det är inte värt pengarna längre att städa toaletterna efter vuxna män som verkar ha problem att träffa rätt! å lukten av gammalt kiss.. Uhh, får klökningar...

Malin kommer förbi snart på en kaffe å hoppas på att kunna diskutera min nya besatthet eftersom det var hon som insisterade på att jag skulle se Twilight och läsa böckerna. Kl 12 börjar jag jobba och jobbar ända till kl 19. Har blivit bjuden till Susse ikväl på vin, ost å idol men vi får se om jag orkar.... 


Kommentarer
Postat av: dalhammer

Jag hittade din blogg, men jag hittar dig inte på face...

2009-11-23 @ 16:14:07
URL: http://dalhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0