Besatt

Efter alla påtryckningar från folk så såg jag äntligen Twilight i söndags.. å blev besatt! Villken underbar historia!! Köpte böckerna i måndags och nu torsdag har jag läst ut den andra! Kände att jag var tvungen innan jag såg New moon.  Har ont i ögonen kan jag lova efter alla timmars läsande men det var det absolut värt.. Men nu har jag ju lite längre än en vecka på mig att läsa den tredje boken eftersom den tredje filmen inte kommer fören i sommar =) Hoppas att nån vill följa med mig på bio snart..

Jag har även skapat lite Twilight hysteri på jobbet, fick Maria att se filmen och nu ä hon oxå såld. Vi betedde oss som 11åringar och tejpade upp en bild på Edward(Robert) på väggen ute på lagret.. Ha ha, patetiskt eller hur??

Och förlåt John Krasinski (Jim i The Office) eller va den senaste Ari i Miami ink?.. Iallafall mitt inte-räknas-som-otrohet-kändis-ligg...  Jag har nu bytt... till Robert Pattinson världens nog vackraste karl... Mmmm... Sorry Örjan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0