Yeaaaahhh!!

Yes äntligen så ska det bli fint väder när jag för en gångs skull är ledig!! Hela helgen ska bli kanon har det lovats nu, så jag hoppas att det stämmer. Har inget planerat ännu men det kan bli en hel del solning och en hel del öldrickande faktiskt, som jag längtar... Jag är faktiskt ledig både fredag, lördag och söndag så jag får lite långledigt!! =)

Bara två dagar kvar..

Igår jobbade jag hel dag, skulle egentligen bara jobba 3 timmar men en tjej blev sjuk och då ställer man ju upp. Det va lite tråkigt eftersom jag hade bestämt att fika mä Malin på eftermiddagen men men, nu har vi bokat om till fredag förmiddag istället!! =) Direkt efter jobbet igår så hade jag å Marie ett step pass. Jag va så himla trött efter jobbet men det gick ganska så bra ändå börjar kunna alla steg utantill nu men det är fortfarande skit jobbigt! Det är väl det som är meningen.. =)

Nä nu är jag hungrig.. Hörs! =)


Kommentarer
Postat av: Bullseye

Såg dig i trädgrdsföreningen i dag =P

2009-05-30 @ 23:39:11
Postat av: Elin

Jasså.. Då såg jag nog dig oxå... Där åkte du dit nu trot jag att jag vet vem du är!! Hi hi hi!=)

2009-06-01 @ 10:43:21
URL: http://kalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0