Lördag.

Fan vilken härlig lördag det blev, Jag, Linda, Örjan, Robban, Svensson och Adam åkte ner till landet... Grabbarna drog ut och fiskade efter att dom dumpade av Linda och mig på en ö.. ha ha! Där satt vi, solade, drack öl, spelade skitgubbe eller Shitman ´(som det heter på engelska).. och lyssnade på musik.. Under tiden som vi satt där och fyllnade till så kom vi på den brillianta ideen att vi skulle bada, det var kallt kan jag lova. Men det är nog det tidigaste jag har badat på flera år.. Runt sex kom grabbarna och hämtade upp oss igen, då hade all sol och all öl gjort oss ganska så runda under fötterna.. vi åkte upp till stugan och grillade sen va man ju tvungen att skärpa till sig lite eftersom Örjans mamma och syster va där. Det gick sådär..Efter grillningen drog vi oss hemmåt, hämtade upp Susse på vägen sen drog vi in till stan tog en snabbdusch och fortsatte med öldrickande. Runt kl 1 så blev det en kort sväng upp på stan, tog en öl på Storan sen gick vi hem igen. Jag va såå trött..

En sån jävla härlig lördag..

Robban å Örjan


Den öde ön..


Carlsberg, propably the best beer in the world...

Linda hoppade i först..

Då kunde ju jag inte vara sämre..

Robinson 2009 /Sverige.. Ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0