Ledig.

Ja då va man ledig igen då, visst är det skönt för att man hinner göra en massa grejer hemma. Men det är tråkigt att man är mer ledig än vad man jobbar. Måste höra med Yvonne om hon behöver nån hjälp för det jobbigaste med att va ledig är att det känns som om man förlorar en massa pengar bara för att man inte jobbar.. aja..

Linda skulle komma förbi sen hon va tydligen uttråkad av att vara hemma i Grebo ochh det förstår jag. Vad har hänt i veckan då? Jo i tisdags hjälpte jag och Marie Susse att flytta in i hennes nya lägenhet!  Woohoo! Det va faktiskt kul. Det är nu man saknar att man aldrig flyttade hemifrån själv, till egen lägenhet. Jag har alltid flyttat tillsammans med någon, förutom dom veckorna som jag bodde hos Buffy men då var det ju inte min lägenhet. Att få fixa och köpa nya grejer, men vi får väl se om Örjan och jag någonsin kommer att flytta nån annanstans.

Det ser ut att bli ganska ok väder idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0