Längtar tillbaka!


Gud vad jag längtar tillbaka till Barcelona! Eller längtar egentligen vart som helst förutom just här för tillfället.. Stod nyss och kollade på en massa bilder, så himla kul det va, god mat, härligt väder och en massa saker att se! Åhh vill tillbaka nu!!!  Eller kan det åtminstonne bli sommarvärme här snart igen, Ser verkligen fram emot sommaren det här är första sommaren sen jag tog studenten som jag har 4 veckors semester. Örjan och jag har inte planerat nåt än först tänkte vi kanske åka utomlands men efter lite fundering så har vi kommit fram till att vi kanske ska skippa det och spara pengar till en längre utomlandsemester längre fram. Men vi får se, blir det 4 veckor av regn så får jag panik då kanske det blir en  sista minuten... =) 


Barcelona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0